luni, 18 februarie 2013

Primele impresii în Riezlern.


  Ma aflu de 23 de zile la 10 km de Germania, in Riezlern, o statiune turistica de ski din Austria. Ma simt bine aici. Muntii se vad ca intr-o viziune de basm. Am facut multe poze cu noul meu aparat foto Nikon. Din pacate nu pot descarca pozele aici pt ca am notebook-ul cu mine si nu are loc pt cd.


 Munca de  aici e relativ usoara. Sunt inconjurata de zapada. Sunt curioasa cum arata locurile cand vine intr-adevar primavara. Sunt dispusa chiar sa stau mai mult de 3 luni aici. Am posibilitatea sa citesc în timpul liber.


 Inainte  am fost in Waldshut vreo 15 zile dar situatia de sanatate a pacientului s-a agravat si a trebuit sa fie dus in azil. Dar acolo munca era mai solicitanta,trebuia ajutat sa mearga la toaleta,etc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu